Direktlänk till inlägg 4 juni 2010

Heeej!

Av elleeee-s - 4 juni 2010 21:11

Hejsan hoppsan! Det här är mitt första inlägg på denna bloggen!

Men ni som läser min blogg kommer att märka att jag kommer göra många och då menar jag många smileysar så då får ni en här bara för det  men jag ska försöka att inte göra så många men jag älskar ju smileysar så det kommer inte gå så bra men men!  

Men här kommer min dag då! Var i skolan från 08.15 till 13.00 vi fick sluta tio minuter tidiare idag=) men vi hade vikarie det är faktiskt roligt att ha det vi har haft det i tre dagar denna veckan och vi ska ha det nästa vecka också jippie!!!

Men sen så cykla jag hem sen åkte jag mamma viktor och filip ner till stan och hyandlade skolavslutnings kläder vi slutar den 15/6 så snart är det bara en vecka kvar på tisdag då handla de en tunika eller tröja vet inte vad man ska säga sen ett bar tights som slutar vid knäna till linnet då  

Sen gick vi till och handlade godis till i kväll got med godis  

Men nu sitter jag då här vid datan och gör typ inget hihi!

Men ska gå nu och ta typ något och dricka sen äta litte av godiset jag köpte!=)

Dom första inläggena blir ju alltid längst eller hur? Så därför gjorde jag ett långt med=)=)


Men hejdååååå 



Här kommer en låt:

http://www.youtube.com/watch?v=kffacxfA7G4


Den är så bra eller hur? I love Justin Bieber!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elleeee-s - 18 oktober 2010 19:18

Hej! Jag som vanligt vet jag inte vad jag ska skriva om  men det kommer upp en vem bar den bäst! Sen det lovar jag!=) Ja skriver mer sen!=)        Miley Cyrus nya låt vad tycker ni om den?? ...

Av elleeee-s - 15 oktober 2010 21:49


Vad ska jag skriva?? Men glöm inte frågestunden som jag startade idag! Ja men jag ska nog fortsätta att titta på idol men skriver kanske här mer innan jag går och lägger mig!=)      Sen i våras!<3 ...

Av elleeee-s - 15 oktober 2010 16:50


  

=)

Av elleeee-s - 14 oktober 2010 21:58

Har precis tittat klart på Kenza & Tyra show den är faktiskt bra vad tycker ni? Ja har typ inget att skriva om!! Imorgon så starta jag en frågestund och sen kommer lika som bär!<3         ...

Av elleeee-s - 14 oktober 2010 18:18


Heej Heej!<3 Har inget att skriva om men ja ville bara skriva litte!<3 Men ja glöm inte att rösta i omröstningen saken! Vad vill ni att jag ska ha på min blogg?? Det är upp till er att bestämma den 14 november tar jag bort röstningen och då...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den blir bettre?
 Outfits
 Dagen
 Hiss och Diss
 Frågestund
 Bilder
 Videos

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards