Alla inlägg under juli 2010

Av elleeee-s - 1 juli 2010 18:52

Ja här ska ni rösta på vilken blogg ni gillar bäst! Så rösta bara på!  


            Kenza?


    

            Dessie?


 

            Foki?


    

          Paow?



    

           Tyra?



           

     Kissie?   


Vilka av dom tycker ni bäst om?

Jag tycker Foki och Kenza=)  Jag har hittat alla bilderna på google om ni undrar!=D  

Av elleeee-s - 1 juli 2010 18:46

Heej förlåt att jag inte har skrivit på jätte jätte länge nu men det är bara för att det är sommarlov och fint väder utte så jag orkar inte sitta vi datan på dagarna och sen har jag bara inte pallat blogga!  

Orkar inte skriva vad jag har gjort dom senaste dagarna men idag har jag varit på väla med mamma jag köpte två par shorts och en tröja/blus kommer nog bilder på dom sen!


Så det blev nog ett litet inlägg eller vad säger ni??

Men jag ska försöka vara inne på bloggen varje dag och skriva minst ett inlägg om dagen men hellst flera!=)


Hejdå så länge kommer nog upp fler inlägg senare.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den blir bettre?
 Outfits
 Dagen
 Hiss och Diss
 Frågestund
 Bilder
 Videos

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards