Alla inlägg under juni 2010

Av elleeee-s - 12 juni 2010 22:21

Hej! Hej!

Har inte bloggat på länge nu jag vet men ibland orkar jag inte eller så har jag inte tid!=) Men iallafal sitter då här och kollar på VM vet inte varför gillar igentlligen inte fotboll men det var typ det ända som finns på tven i kväll.

Ni tycker säkert att min blogg är tråkig och jag vet inte om jag har många som läser min blogg jag har ju inga bilder eller så men det kommer! På tisdag är det skolavslutning jippi fast det är litte orett(stavning) visst för vissa av mina kompisar slutade i fredags men men dom kanske börja tidigare en vad vi gör=)

Men hejdå hejdå! Ska stänga av datan nu troro jag.



    

Har tagit båda bilderna själv=) En stol fotograf haha skojade!=)=)

Första bilden:Eiffeltornet Andra bilden:Min katt Tess som är 1 år 1 månad och 2 veckor!Visst är jag duktig som kan det=) Men hon är min alldeles egna katt jag hade godis förbud i en månad sen så fick jag hon men typ pappas jobbe kompis hade kattungar så vi fick en av dom=)

Av elleeee-s - 8 juni 2010 19:54

Hej jag vet har inte bloggat på 2 dagar nu men har typ inte pallat blogga=)

Men idag var jag med cajsa och angela hemma hos cajsa och sen gick vi till angela det var en jätte rolig dag idag efter skolan då  

Men idag i skolan så var det rättså stökigt killarna typ prata hella tiden och kastade suddi fast vi tjejer snakade också men vi kastade ju inte suddi men i söndags fyllde ebba år så hon bjöd på klubba idag i skolan gott gott  

Men då sitter jag ju här och skriver i bloggen men ska typ gå ner nu och rita i topp model boken  Roligt! Det är en sån bok som man designa kläder i det är faktiskt jätte roligt så jag rekomenderar!!!!


//Elleeee

Av elleeee-s - 5 juni 2010 21:17

Heeej!<3

Idag har jag inte gjort något speciellt  

Typ bra varit hemma hela dagen och haft det skönt och roligt!hihi

Så nu sitter jag här vid datan och typ gör inget ska vell gå snart och hitta på något det kommer bilder sen på kläderna jag köpte igår till skolavslutningen  På tisdag är det bara en vecka kvar ju som jag skrev i föra inlägget=)

Men ni har vell sett att jag har gjort en sån omröstning så ni ska rösta på vad ni tycker jag ska ha i min blogg så rösta jätte gärna och gör min blogg roligare och kanske bättre  

Men idag har det varit jätte varmt utte har gått i shorts och ett linne nu märks det värkligen att sommaren är på väg och skolavslutningen då jippie  

 

Men ska nog gå nu så hejdå vi ses imorgon eller senare ikväll!<3<3

//Elleeeee

 

 

  

Här fick ni en litten konstig bild på mig då!  

  
  
Av elleeee-s - 4 juni 2010 21:11

Hejsan hoppsan! Det här är mitt första inlägg på denna bloggen!

Men ni som läser min blogg kommer att märka att jag kommer göra många och då menar jag många smileysar så då får ni en här bara för det  men jag ska försöka att inte göra så många men jag älskar ju smileysar så det kommer inte gå så bra men men!  

Men här kommer min dag då! Var i skolan från 08.15 till 13.00 vi fick sluta tio minuter tidiare idag=) men vi hade vikarie det är faktiskt roligt att ha det vi har haft det i tre dagar denna veckan och vi ska ha det nästa vecka också jippie!!!

Men sen så cykla jag hem sen åkte jag mamma viktor och filip ner till stan och hyandlade skolavslutnings kläder vi slutar den 15/6 så snart är det bara en vecka kvar på tisdag då handla de en tunika eller tröja vet inte vad man ska säga sen ett bar tights som slutar vid knäna till linnet då  

Sen gick vi till och handlade godis till i kväll got med godis  

Men nu sitter jag då här vid datan och gör typ inget hihi!

Men ska gå nu och ta typ något och dricka sen äta litte av godiset jag köpte!=)

Dom första inläggena blir ju alltid längst eller hur? Så därför gjorde jag ett långt med=)=)


Men hejdååååå 



Här kommer en låt:

http://www.youtube.com/watch?v=kffacxfA7G4


Den är så bra eller hur? I love Justin Bieber!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den blir bettre?
 Outfits
 Dagen
 Hiss och Diss
 Frågestund
 Bilder
 Videos

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards