Alla inlägg under augusti 2010

Av elleeee-s - 29 augusti 2010 15:02

Ja senare idag kommer jag göra ett smileys inlägg där det kommer bara typ vara smileysar i då ska du gissa vad texten handlar om och vad det står! Om du gissar rätt så kommer jag läsa och föja din blogg och skirva kommentare i dina inlägg!


Då har skolan börjat igen tråkigt men ändå litte skönt! xD Vi har fått typ skolans snällaste lärare hihi! Så det är ju bra.  

Av elleeee-s - 19 augusti 2010 20:23

Här kommer bilderna på kläderna som jag köpte idag!=)




   

Byxorna från Tretton                           Tröjan från Gina Tricot.

Bakifrån och framifrån) 



Det var bilderna som jag låvade er att jag skulle vissa! Vi ses imorgon! 

Av elleeee-s - 19 augusti 2010 20:03

Ja som rubriken säger så lovar jag att jag ska skriva minst 1 inlägg varje dag nu när skolan börjar och jag håller det!

Idag var jag på stan med min mamma och mina bröder jag köpte ett par byxor(Jeans) och en tröja byxorna är köpta på tretton(Den ända affären som sälger Cheap Monday kläder och andra märken här) och tröjan är köpt på gina kommer bilder på i ett annat inlägg! I tisdag så fick jag typ en hel kasse med kläder i av min söta kusin blev jätte glad hon hade kläderna när hon var 16 år och nu är hon 22(tror jag) så dom är litte förstora för mig men inte mycket!

Det var då litte som hade hänt denna veckan och på måndag börjar vi skolan igen tråkigt men ändå litte roligt!  

 

  (Vet inte varför jag la in denna smileysen men den var bara litte häftig)

 

 

PS. Kommer bilder på kläderna som jag köpte om typ 5 min)

;)

Av elleeee-s - 2 augusti 2010 17:23

Heejsan!

Har inte bloggat på jätte länge nu men det är ju sommarlov och jag orkar inte sitta inne och blogga.   Men jag har varit i Göteborg och Ystad nu kom hem igår från Ystad det är skönt att komma hem men saknar alla som var med i Ystad!=(


Ja det var litte som jag har gjort dom närmaste 2 veckorna!=)


//Elleeee-s


PS.kommer litte bilder sen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha på min blogg så den blir bettre?
 Outfits
 Dagen
 Hiss och Diss
 Frågestund
 Bilder
 Videos

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards